פרופיל חברה

חברת יוניק – חזון – מטרה

חזון:
לסייע לעסקים, קטנים וגדולים, לקבל יותר תפוקה בפחות מאמץ.

מטרה:
מכיוון שכל עסק או ארגון הוא ייחודי בהרבה מובנים, עם צרכים יחודיים,
חברת יוניק הוקמה על מנת לסייע לאותם חברות ועסקים, מכל גודל שהוא, לנהל נתונים בצורה טובה ואפקטיבית יותר, ולספק פתרונות תוכנה לניהול נתונים, על ידי כלי ה'אופיס' הקיימים כבר בארגון.

כשהמטרה היא שאותו אירגון/עסק יגיע לתפוקות גבוהות יותר עם פחות משאבים:

  • הפחתת זמני העבודה על ידי אוטומציה של פעולות.
  • חיסכון בכוח אדם ובזמני עבודה.
  • קיצור זמני תגובה אל מול לקוחות / ספקים / גורמים ייצוגיים אחרים שהעסק נמצא בקשר איתם.
  • פינוי זמן לבעל העסק לדברים אחרים וחשובים יותר.

השירות מתאים לכל בית עסק והתרומה אדירה ליעילות העסק בחיסכון של זמן וכסף.

אין צורך ברכישת תוכנה מיוחדת כיוון שחברת יוניק משתמשת בתוכנת האקסל (תוכנה שנמצאת כחלק מחבילת ה'אופיס' , המצויה בכל משרד מודרני).

חברת יוניק תדאג "לתפור" את הפתרון המתאים לכל חברה המבוסס על התוכנות הקיימות בארגון (חבילת האופיס של חברת מייקרוסופט).

כאן המקום לציין את ניסיון רב השנים של בעל החברה, מנכ"ל חברת יוניק, אשר בנוסף להיותו מומחה בתחום האקסל, מחזיק בתעודת הדרכת מחשבים , הדריך אקסל במכללה , מחזיק בתעודת הסמכה של מנה"ח סוג 3,
עבד שנים רבות במחלקה פיננסית (בחברת ספנות גדולה) וכן הינו מאמן אישי ועסקי, מוסמך ארגון איק"א. (לקריאה בהרחבה על מנכ"ל יוניק לחץ כאן)

צור קשר היום ונשמח להגיע לפגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות ,

על מנת להציג דוגמאות "מהשטח" ולבנות לך פתרון ייחודי לעסק שלך.

חברת יוניק מספקת שני שירותים מרכזיים:

  • בניית פתרונות לניהול נתונים בתפירה אישית
  • הדרכות אקסל בחברות ('חשיפת הכוח הטמון בתוכנת האקסל')

בניית פתרונות לניהול נתונים בתפירה אישית

  • דוחות "חכמים" וחדשניים, גרפים דינמיים , לוחות מכוונים.

אנו 'תופרים' לכל ארגון את הפתרון הדרוש לו, ובסופו של יום מקבל מזמין השרות 'לוח גרפים' (דשבורד)  עסקי חדשני ודינמי, מתוחכם מבחינת הדיוק והיכולות אך פשוט לצפייה ולהפעלה.

  • 'אוטומציה של האקסל'תיכנות האקסל לביצוע פעולות באופן אוטומטי. פעולות שונות שמשתמש האקסל עושה ושחוזרות על עצמן , דבר שחוסך, במצטבר, ימים רבים של עבודה. כגון:

טפסים למילוי פשוט וקל ואגירת הנתונים בטבלה לשם מעקב, ניתוח נתונים ממאגרים חיצוניים,

בניית 'חלונות' עפ"י צרכי העסק והמטלות הנחוצות (Custom User Interface)

  • בניית 'מיני תוכנות' – שמרכזות מספר נושאים ו/או מחלקות ללא רכישה של תוכנה נוספת לעסק.
  • שדרוג ושיפור קבצי אקסל הקיימים כבר בארגון.

הדרכות אקסל בחברות ('חשיפת הכוח הטמון בתוכנת האקסל')

"תן לי דג ואהיה שבע,
למד אותי לדוג, ולא אהיה רעב לעולם".

מניסיוננו הרב הבחנו כי השילוב של בניית קבצי אקסל בהתאמה אישית והקניית ידע מתקדם לעבודה באקסל לעובדים , משתלבים יחד , ויוצרים 'נקודת כוח' בארגון ,
אשר עוזרת למנהלים לקבל נתונים מדויקים ובזמן מהיר יחסית , דבר שמקנה ביטחון למקבלי ההחלטות בארגון.

מפאת חוסר בזמן לדרגי הניהול , בשילוב כמויות הנתונים ההולכות וגדלות , רוב המנהלים כיום מעדיפים לקבל את ניתוח הנתונים בצורה ויזואלית:
גרפים , 'לוחות מכוונים'/דשבורד , ולאו דווקא כתצוגה טבלאית מסורתית – והאקסל הוא בדיוק הכלי המתאים לכך !

הרשם לאחד מקורסי האקסל או הסדנאות שאנו בחברת יוניק מעבירים בחברות (לחץ כאן לעבור לקורסים שאנו מציעים)